torsdag 15 oktober 2015

Scraputmaning skiss

I Piteå fanns det en skissutmaning som såg spännande ut och så här blev mitt färdiga alster. Själv blev jag väldigt nöjd. Fotografiet har jag tagit själv när jag åkte skidor hemma förra året.


Papperet i grunden är Pion Designs Palette  'Pion blue II'
De andra papperna kommer alla även de från olika Pionkollektioner och är spillbitar som jag inte nänts kasta bort. Jag är glad att jag sparat dem för se hur bra de matchar ihop! Plus lite kartong och en bit hemmagjort papper under skidbilden.





Jag hade köpt en bok med dikter för att använda i min scrapbooking på en secondhandbutik och i den hittade jag denna dikt, Snömorgon som jag tyckte passade så bra ihop med bilden. Det var även två verser till i dikten..


 Den blå och bruna färgen är från Dylusions och heter 'London Blue' och 'Melted Chocolate' Textstencilen i vitt är från Panduro och stämpeln som efterliknar splatter kommer från Slöjddetaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar